Eleverne skal kunne forklare Goffmans begreber om frontstage og backstage og relaterer disse til dagligdags sociale situationer.
Eleverne skal kunne identificere og diskutere eksempler på ansigtsarbejde i forskellige sociale kontekster og forstå, hvordan det påvirker individuelle og gruppeinteraktioner.
Eleverne skal kunne analysere, hvordan forskellige sociale roller, såsom den klimabevidste eller statussøgende forbruger, kan påvirke miljøet og bæredygtighed.
Eleverne skal reflektere over, hvordan deres egne roller påvirker deres adfærd og holdninger, samt diskutere potentialet for at ændre roller til fordel for større sociale og miljømæssige goder.
Du er nået til potentialets ende. Vi håber at du har nydt det og fundet det lærigt. Vil du gerne lære mere? Så frygt ej, vi har nemlig en masse potentialer - faktisk har vi hele 100 potentialer, som du kan gå på opdagelse i! Se vores andre potentialer på hjemmesidens forside.
Vil du hjælpe os med at udvikle nogle endnu bedre potentialer? Så udfyld spørgeskemaet i bunden af siden her.